collapse

Autor Wątek: Własna działalność dofinansowanie skąd wziąć?  (Przeczytany 1678 razy)

Goniec

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
Własna działalność dofinansowanie skąd wziąć?
« dnia: Marzec 25, 2014, 02:34:00 pm »
Tak jak w temacie w związku z chęcią otwarcia własnego biznesu chciałbym abyście mi doradzili skąd wziąć dofinansowanie?

kimi

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
Odp: Własna działalność dofinansowanie skąd wziąć?
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 25, 2016, 10:11:48 am »
Przede wszystkim udaj się do urzędu pracy. Czasem mają różne dofinansowania, więc warto to sprawdzić.

patin

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
Odp: Własna działalność dofinansowanie skąd wziąć?
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 27, 2016, 03:49:28 pm »
Ja również jestem za tym, żebyś w pierwszej kolejności zajął się finansowaniem z UP. Dodatkowo czasem UE ma różne pieniądze na biznes.

aro

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
Odp: Własna działalność dofinansowanie skąd wziąć?
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 27, 2016, 05:56:35 pm »
Najlepiej zapytać w urzędach, albo starać się o jakieś dofinansowanie z Unii, tak jak kolega napisał. Dodatkowo można wziąć jakiś kredyt pod rozwój firmy.

grek

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
Odp: Własna działalność dofinansowanie skąd wziąć?
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 14, 2017, 08:28:43 am »
Jest kilka możliwości:
dofinansowanie z UE -  jednak o to akurat bardzo trudno jest się starać
dofinansowanie z up - polecam ponieważ kasy jest sporo i łatwo jest ją dostać.

Możecie ewentualnie zastanowić się nad kredytem. Obecnie są korzystne stopy procentowae tak wiec kredyty nie są takie drogie.


Na forum jest napisane jaki bank ma najkorzystniejszy kredyt dla firm.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 08, 2018, 12:53:42 pm wysłana przez admin »

geline

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
    • http://gaznaulicach.pl/
Odp: Własna działalność dofinansowanie skąd wziąć?
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 14, 2017, 02:37:39 pm »
Wiem, że ostatnoi był znowu jakiś program z unii na dofinansowania, więc warto się zainteresować.

testo

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Odp: Własna działalność dofinansowanie skąd wziąć?
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 06, 2017, 07:07:56 pm »
A masz moze wiecej szczegolow na ten temat? Sam zastanawiam sie nad zalozeniem biznesu. Dowiedzialem sie o sporych iwnestycjach planowanych na rok 2018. Jesli zdazylbym z zalozeniem firmy to moglbym startowac do przetargu. Niestety nie mam wiekszosci funduszy potrzebnych na start. Czy prywatni inwestorzy wchodza w gre? Jesli tak to gdzie ich szukac. Co do samego sprzetu tez nie jestem do konca zdecydowany. Przegladajac oferty zaciekawila mnie ta: https://www.riwal.com/poland/pl-pl/wynajem/flota/ladowarki-teleskopowe Wiecie moze cos wiecej na temat sprzetu marki JLG? Interesuje mnie jak sie sprawuje na dluzsza mete i czy nie trzeba jej czesto serwisowac. Z gory dzieki za pomoc!
« Ostatnia zmiana: Sierpień 23, 2017, 03:14:38 pm wysłana przez testo »

Mikołaj

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
    • blog wieloletniego praktyka
Odp: Własna działalność dofinansowanie skąd wziąć?
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 07, 2017, 06:35:55 pm »
jeśli chodzi o dofinansowanie z UE to jest ogrom papierkowej roboty, potrzebowałbyś osoby która się tym zajmie bo to ogrom, trudnej papierkowej roboty albo utkniesz w papierach albo odrzucą wniosek, bo też odrzucają, musisz mieć osobę, która ci z tym pomoże, bo inaczej sobie rady nie dasz,
jest też opcja, znalezienia prywatnego inwestora albo venture capital :)

testo

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Odp: Własna działalność dofinansowanie skąd wziąć?
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 15, 2017, 07:33:41 pm »
Dzieki za pomoc.

 

* User Info

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

* Reklama na forum

tekst alternatywny

* Search